MULTI DS150E V9.0 2023 ( DELPHI150E ) 2024 PRO +
⭐ MULTI DS150 V9.0 2024 OSOBOWE + BUS + CIĘŻAROWE ⭐
- Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie oraz dla majsterkowiczów
- Jednostka główn100a posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy.
- Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy.
Gwarancja na każdy zakupiony przedmiot tom podstawa udanych zakupów!
Stałe, kontrolowane dni wysyłki gwarantują szybką dostawę po zakupie! Obydwie strony zadowolone
Atrakcyjne ceny, częste promocje + bonusy to co nas wyróżnia na tle konkurencji!
Interfejs Diagnostyczny DS150E BT PL 2024 PRO+
Informacje podstawowe:
oprogramowanie przewodnie : Windows 7,10,11
Język pracy: POLSKI oraz do wyboru inne ( na dole strony wszystkie języki )
Wersja sprzętowa na rok bieżący (2024 )
Wersja software: dostępne oprogramowanie w j. Polskim do instalacji samodzielnej.
Łączność: Bluetooth (bezprzewodowo), kabel USB
Zakres obsługi: Pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze (do 3.5tony)
Okablowanie: Podstawowe OBD oraz USB
Urządzenie NIE blokuje się
Komunikacja tylko z komputerami PC, tabletami dla windows, oraz laptopami z systemem Windows
Instrukcja instalacji w formie pisemnej
Funkcje urządzenia:
Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, adaptacji oraz testów podzespołów:
- Abarth
- Alfa Romeo
- Audi
- Bentley
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Citroen
- Chrysler
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Fiat
- Ferrari
- Ford
- Hyundai
- Honda
- Iveco
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lamborghini
- Land Rover
- Lancia
- Lexus
- Lotus
- Maserati
- Mercedes
- Mazda
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Vauxhall
- Porsche
- Peugeot
- Renault
- Rover
- Rolls-Royce
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- Ssang-Yong
- Suzuki
- Subaru
- Toyota
- Volvo
- Volkswagen
- itp.
Wersja poprawiona BMW, FORD, MAZDA, RENAULT, MERCEDES, GM
Brak problemów 1.8T VAG!
2 płytowa konstrukcja i przekaźniki NEC
Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
Funkcje wykonawcze
Programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola, continental, siemens); większość popularnych modeli od 2001-2017
Funkcje Serwisowe( wypalanie dpf, cofanie tłoczków itp )
W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogólną po skanie VIN.
Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp, wiatraków, mechanizmów
- Obsługa systemów recyrkulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastruktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic /zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołów pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podświetlenie zakrętów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku
- OIL reset
- DPF regeneracja
- ABS/klocki- tryb wymiany
- interfejsy.com.pl <- najlepsza diagnostyka samochodowa
- kodowanie AKUMULATORA
- reset adaptacji skrzyni biegów
- kodowanie wtryskiwaczy
- kodowanie czujnika kąta skrętu
- kodowanie czujnika położenia/wysokości zawieszenia
- adaptacja lamp przednich
- adaptacja EGR oraz przepustnicy
- reset tryby transport
- reset imobilizer
- reset poduszek powietrznych( oczywiście jeśli nie trzeba rozbierać sterownika)
- reset szyb/adaptacja szyberdachu
- reset ustawień personalizacji pojazdu tj. zamki, oświetlenie( leaving home )
- reset pamięci nawigacji ( tzw. czyszczenie danych)
Tutaj wypiszemy funkcje których NIE ZROBI TEN tester
- -ingerencja w pamięć Eprom stanu kilometrów.
- -Flash pamięci sterownika i wgranie go do używanego sterownika z innego pojazdu.
- -Wzrost mocy pojazdu
- -zmiana języka Menu głównego, jeśli nie ma do wyboru, to mamy wówczas potrzebę kodowania urządzeniem serwisowym pod konkretną markę.
- -pełne kodowanie lamp z USA, zaznaczam że pełne, ponieważ czasem udaje się zaprogramować lampy przód a tył już nie, lub odwrotnie.
- -Marki problematyczne IVECO od 2014r, Jaguar, Land rover (02-11), system Adblue w grupie PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) , zbiorników. Mercedes SBC do 07r, FCA blokada zapłonu w 1.3 JTD tylko manualnie),Wymiana klocków GOLF 8,Passat b8 po lift, brak BMW seria G oraz mercedes po w213
Przewody bus\ciężarowe sprzedawane osobno.
Języki obsługiwane:
- Polski
- angielski
- niemiecki
- czeski
- bułgarski
- duński
- hiszpański
- francuski
- grecki
- chorwacki
- węgierski
- włoski
- holenderski
- norweski
- portugalski
- rumuński
- rosyjski
- serbski
- finlandzki
- szwedzki
- turecki.
Obsługuje oprogramowania:
- Delphi
- Autocom
- wow
- wurth
- Elipse
- Opus
V3.0 CHIP 9241A FT232RL DELPHI WOW AUTOCOM DS150E
⭐Zaleca się wyłączenie oprogramowania antywirusowego przed instalacją, Obejrzyj wideo z oprogramowaniem do samodzielnej aktywacji!⭐
Opis
- Composition
- Matt paper